Thursday, October 9, 2014

[CABARAN 30 HARI BERBLOGGING : NO 8- FASHION SAYA]

Assalamualaikum..

Fashion saya?
Simple2 je.
Saya suka something yang selesa, senang nak bergerak, tak terlalu fancy.
Kalau keluar, mostly saya akan pakai jeans/seluar, tshirt or blouse, sarung instant tudung..pastu stokin & sandal..tu je

 Ni fesyen zaman baru kawin dulu.
Lebih kurang sama macam masa anak dara dulu la.
Jeans & t shirt..tudung 4 segi tu..dulu mana ada sgt tudung2 instant..

Bila anak satu, fesyennya lagi simple.
Tudung main sarung2 je.

Bila time raya @ pergi kenduri @ keje hari jumaat je, saya akan pakai baju kurung.
Ngeh3..lagipon koleksi baju kurung tak banyak sangat.

Dan kadang2 bila mood terlebih rajin @ nak feeling ayu2 sikit, baru pakai shawl.
Tu jela fesyen saya.
Saya seorang yang simple je.
Tak reti nak mekap2 bagai.

Keluar rumah, sapu moisturizer & bedak je.
Yang penting saya selesa.

No comments: