Friday, October 3, 2014

[CABARAN 30 HARI BERBLOGGING : NO 5- APA ADA DALAM BEG SAYA]

Assalamualaikum..

Apa ada dalam beg saya?
Kalau hari bekerja, saya pakai beg biase2 je.
Kalau hari cuti, keluar dgn anak2 saya akan bawak beg galas. Senang nak handle & letak segala brg budak dlm tu sekali harung.
Kalau pergi event special sikit, pakai beg cantik2 sikit.



Ok, ni lah beg kerja saya setiap hari.
Simple je.
Kaler hitam, senang matching dengan apa baju pon.

 Kat dalam dia, selalunya ada barang biasa la.
1) Tablet Note 8.0 (tiada dlm photo, sbb amik gambar pakai tablet tu)
2) Hp Nokia
3) Wallet
4) Charger
5) Sampul (ada bil2, price list shaklee)
6) Kunci ofis & kunci kereta.

Item 1-4 dan 6 tu paling penting.
Memang sentiasa bawak.
Sebenarnya charger tu ganti Powerbank.
Sejak pindah ni, x jumpa2 powerbank daku.
Sebabnya belum habis kemas kan.
Lamanya mak buyung nk bg habis kemas.
Silap2 terberanak dulu ni.

No comments: