Friday, October 24, 2014

[CABARAN 30 HARI BERBLOGGING : NO 15 - BLOG I LOVE]

Assalamualaikum...

Saya suka berblog walking.
Saje2 tengok cara orang lain berblog.
Cedok2 idea sikit.
Buat reference untuk resepi, cara deco2 rumah & macam2 lagi la.

Hari ni nak share blog2 yang saya suka terjah dan baca.

1) BLOG NAMEE ROSLAN



Salah seorang blogger yang femes jugak sekarang ni.
Suka baca blog dia sebab sempoi je.
Pastu banyak tips2 kecantikan, parenting, resepi, shopping.
Memang best la.

2) BLOG ATY FARED (AKU BUKAN BIDADARI)


Blog Aty Fared ni pon best.
Yang paling saya suka bab2 deco rumah la.
Memang pandai sangat dia deco rumah dia.
So, jadi inspirasi jugak la kan untuk saya.


Kalau blogger masakan, dah tentu la Kak Ita antara yang femes jugak di alam maya.
Gambar makanan yang dia post pon dah nampak menyelerakan.
Sangat tempting.
Kreatif pulak tu.
Salute Kak Ita.


Blog ni pon antara yang saya suka.
Sebab banyak tips kemas rumah dan susun atur.
Jadi reference jugak la.




1 comment:

Aty Fared said...

Mekaseh sbb suka baca blog kitew.. :)